czwartek, 9 sierpnia 2012

Nowa jakość / New quality!

Od ostatniego posta minął już miesiąc, czas nadrobić zaległości. Na szczęście okazja do tego natrafi się już w najbliższy weekend wraz z kolejną edycją "Tor Poznań Track Day".

Dodam jeszcze kilka słów odnośnie "faceliftingu" strony. Bardzo długo myślałem nad czymś ciekawym, czymś co wyróżniłoby stronę wśród innych. Przeglądając wiele polecanych blogów zauważyłem, że zawsze są one bardzo złożone jeśli chodzi o stronę "designu", zawsze kolorowe i pełne "wszystkiego". Dlatego zdecydowałem się na skrajny minimalizm. Myślę, że wszechobecna biel i czcionka rodem z maszyny drukarskiej bardzo odróżnia stronę od innych. Będzie jak książka, jednak w baaardzo dużą ilością zdjęć. Popracowałem również nad głównym banerem i logotypem, w którym również zmieniła się czcionka. Jestem pewien, że wielu z Was ciekawi, skąd się wzięło hasło "Picture Works" zamiast zwykłego "Photography", cóż to drugie jest bardzo pospolite, więc pewnego razu przyszedł mi do głowy pomysł by połączyć motoryzację z fotografią (czyli generalnie czym się tu zajmuję), ale co dokładnie było inspiracją, tego dowiecie się w następnej aktualizacji ; )

P.S. od następnej serii moje zdjęcia nabiorą nowej jakości, można by rzec. Wszystko za sprawą filtru polaryzacyjnego do mojej lustrzanki, którego w końcu zdecydowałem się nabyć.

english: It has been a month since my last post so it's time to catch up. Happily next event is here this weekend with another edition of Tor Poznan Track Day.

A few words about facelifting my page. I spent quite a lot of time thinking about something interesting, something that would brighten up site around others. Browsing many recommended blogs I noticed that they're always very complex when it comes to design, very colorfull and having a lot of "stuff". So, I decided to extreme minimalism. I think that pervasive white and font straight from typing machine contrasts with others. It'll be like a book but one that contains a lot of photos. I worked also on main banner and logotype in which font has also changed. I'm sure that a lot of You are curious from where did the "Picture Works" came from instead of usual "Photography", well the second one is veery common, so once an idea came to my mind, to join automotive with photography (so generally what I'm doing here) but what exactly was an inspiration, that You'll find out in my next update ; )

P.S. since next series my photos will acquire new quality you might say. Everything thanks to polarizing filter for my SLR, which I finally bought.

Na koniec, czym byłby mój blog bez zdjęć... dziś, przynajmniej jedno, ale to jakie!
Finally, what would my blog be without photos... today at least one, but what!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz